Фінансові питання

logo

Згідно законодавства України та Статуту фінансова робота Профспілки контролюється ревізійною комісією, яка щорічно проводить перевірку, результати якої доповідає голова ревізійної комісії на засіданні Президії.

Дохідна частина складається з профспілкових внесків, а витрати здійснюються лише на виконання статутних завдань.

Згідно з п.46.2. статті 46 Податкового кодексу України Профспілку звільнено від подання звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації не надається, вимоги п. 133.4. ПКУ не порушуються (Лист Державної фіскальної служби України від 15.02.2017 № 3119/6/99-15-02-02-15).

Майнова база, зокрема, приміщення в якому Профспілка працівників державних установ міста Києва здійснює свою діяльність з 1975 року, використовується на підстав договору оренди від 14.12.2015 №22/1, укладеним Київським міським комітетом профспілки з Печерською районною в місті Києві державною адміністрацією та КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва». Власного приміщення Профспілка не має.

Профспілка працівників державних установ м. Києва на підставі підпункту 133.4.5. пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України внесена до Реєстру неприбуткових установ та організацій Рішенням від 20.09.2016 №190/26-55-12-03.

Pro neprubytkovist