
Професійний розвиток і самовдосконалення – необхідність для кожного з нас. Але особливо це стосується державних службовців та працівників органів місцевого самоврядування. Чому?


Бо це сфера роботи, яка має безпосередній вплив на життя громадян. У такій динамічній галузі потрібно постійно вдосконалювати свої знання і навички, щоб відповідати викликам часу і працювати ефективно.
Для публічних службовців підвищення кваліфікації – це не просто формальність, а спосіб залишатися компетентними, приймати обґрунтовані рішення і забезпечувати високий рівень сервісу для громадян.
НАДС провело моніторинг якості підвищення кваліфікації публічних службовців за 2021-2023 рр., щоб переконатися, що професійне навчання справді корисне і відповідає потребам службовців.

Було опитано 35,5 тисяч осіб з 22 регіонів – державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, голів місцевих державних / військових адміністрацій та їх заступників, депутатів місцевих рад, працівників служб управління персоналом, представників провайдерів (керівників / уповноважених осіб, викладачів / тренерів).
Учасники навчання ділились враженнями від професійного навчання і підвищення кваліфікації за різними критеріями: чи зручний графік і локація, чи достатня тривалість курсу, як викладачі справляються зі своєю роботою, наскільки добре організовані тренінги, чи відповідає зміст навчання очікуванням, тощо.

Ці дані допоможуть зробити освітні програми ще кращими, адже кожен фідбек – це крок до вдосконалення. Прагнемо, щоб кожен публічний службовець мав доступ до якісного навчання, яке дійсно приносить користь, підвищує ефективність роботи, дає видимі і відчутні результати.