Внаслідок запровадження карантинних заходів та зниження соціальної активності українці все частіше вирішують питання дистанційно.
Підтвердженням є робота Контакт-центру Пенсійного фонду України, що працює щодня з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00.
Під час карантину кількість дзвінків суттєво збільшилась. Так, за березень поточного року загальна чисельність додзвонювачів до Контакт-центру склала 47 329 порівняно з 39 299 у попередньому місяці.
Щодня фахівці Контакт-центру консультують понад 2 тисячі громадян.
Найпоширенішими є питання про:
порядок нарахування та виплати пенсій;
порядок проведення перерахунку пенсій;
індексацію пенсій та виплату одноразової грошової допомоги у сумі 1000 грн;
щомісячні компенсаційні виплати пенсіонерам старше 80 років;
використання вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду;
отримання довідок;
електронну трудову книжку.
Працівники Контакт-центру Фонду надають компетентні відповіді та консультації додзвонювачам, зокрема, щодо можливості вирішення більшості питань в онлайн-режимі через вебпортал електронних послу portal.pfu.gov.ua