Робота контактного центру Пенсійного фонду України в умовах карантину

14.04.2020

logo

Внаслідок запровадження карантинних заходів та зниження соціальної активності українці все частіше вирішують питання дистанційно.

Підтвердженням є робота Контакт-центру Пенсійного фонду України, що працює щодня з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00.

Під час карантину кількість дзвінків суттєво збільшилась. Так, за березень поточного року загальна чисельність додзвонювачів до Контакт-центру склала 47 329 порівняно з 39 299 у попередньому місяці.

Щодня фахівці Контакт-центру консультують понад 2 тисячі громадян.

Найпоширенішими є питання про:

порядок нарахування та виплати пенсій;

порядок проведення перерахунку пенсій;

індексацію пенсій та виплату одноразової грошової допомоги у сумі 1000 грн;

щомісячні компенсаційні виплати пенсіонерам старше 80 років;

використання вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду;

отримання довідок;

електронну трудову книжку.

Працівники Контакт-центру Фонду надають компетентні відповіді та консультації додзвонювачам, зокрема, щодо можливості вирішення більшості питань в онлайн-режимі через вебпортал електронних послу portal.pfu.gov.ua